Friday, June 19, 2015

Buat Sang Pembohong

Took me a while to accept you back.
I can't even look at you in the eyes....YOU liar!

Tapikan, aku pikir balik la, jangan nak hukum orang lain macam aku ni malaikat.
Tak pernah buat dosa.

Tapi seingat aku, aku tak pernah bohong kat kau.
Dan kau ingat aku tak tahu.
Aku tahu, aku dah marah, dah frust, dah bengang, DONE.
Aku  maafkan kau.
Ade hikmah kejadiah tu aku found out sehari sebelum Ramadhan.
Tak guna aku lanjutkan hati yang membara tu kan.

So...
Tolonglah, jangan bohong lagi..
Sebab lepas ni, if kau bohong lagi, aku memanglah maafkan kau.
Tapi aku akan anggap ko irrelevant dalam hidup aku.
And I will for sure ignore your existence.
Okay?

p/s:  Siakap senohong, gelama ikan duri, bercakap bohong..lama-lama........?

2 comments:

winawin said...

lama-lama..... curi hati?

Mudd said...

hahahahahahahaa.... good one! but... tettttttttttt...