Monday, August 2, 2010

Cornetto Time!


Last Wednesday after eating at 'Lorong,' bukan Lorong Haji Taib ye, lorong dekat dengan Beach Club tu ;p Omar berbesar hati to belanja us ice-cream! Wah, sesuai sangat! Dah la we were sweating like god knows to reach the lorong to have our lunch. Kalau nak tau, kat sana ade Laksa & Nasi Ayam yang lazat! So on our way back to office, we stopped by at 7-E and he bought all of us the Cornetto Ice-Cream! Thanks Omar ;) I just found out from Wall's website, and they have been around for the past 42 years! No Joke! My favorite is always Cornetto Classico - Vanilla Flavor :) Tapi flavor tu tak ada la pulak, so I took Royale Blackforest. I ate the topping, then I asked Izwan to finish up the rest. Chocolate Flavor really turn me off ;p Anyways, posing tetap posing, as usual! ;p


Suruh Kay & Izwan buat commercial cornetto, ntah ape yang jadi ni?







Ni namanya Cornetto Pose! Ada kipas besar tu, Lily pun berangan la ;p


Sampat lagi tu nak diskusi sambil beraiskrim ;p
p/s: Sebelum Ramadhan kena makan satu round, and this time, mesti cari 'Cornetto Classico'! Huhuhu...

No comments: