Friday, October 15, 2010

Nape Susah Sangat....

Heran la nape masalah insomnia ni tak pernah hilang..Terpikir ni.. nape insomnia..?Orang kata sebab banyak pikir..Tapi, pikir ape? Yela nak pikir pun, pikir kenapa insomnia la..Penyakit? Kronik dah ke ni?Buat kajian sendiri, rase maybe sebab dulu time study, selalu tido pukul 3 am.. Kesian to my liver...am sorry liver.....the least i can help u..is to smile with liver...kekekekeke...
Geramnya nak buat ape ni, tak ade mood nak bertukar jadi 'Monk.' Tanak jugak layan TV. Tadi dah baca blog2 menarik, sekarang tidak lagi, so, mati kutu...Tadi ada jugak 'night creatures' yang menemani, derang pun dah surrender. Geram sangat tak bley tido, saje letak gamba-gamba orang tido, moh kta letak caption yang sesuai.. ;p Moga-moga lepas ni boleh tido... Amin..


Okey, ini gaya tido ala-ala kucing siam, cupcupcupcup,miau.. ;p


Ahah, ini gaya tidur bakal CEO, wah..saham aku di syarikat A melonjak tinggi...Kapal di pelabuhan, Ismet..Ismet....


Ini gaya tidur orang yang penuh keyakinan, or berangan? kekekekeke..


Ini adalah tido seorang baby yang bakal menjadi business man, dia sedang mengira keuntungan tu..


Olololo, ni tido adik beradik yang so adorable...Cube kita cabut pacifier tu, ape kejadian seterusnya? ;p


Haa, ni tido sedalam Laut Cina Selatan. Kita jerit 40 harkat pun, maybe dia tak sedar.. Dengan pipi paunya. Ngappp...

p/s: kesimpulannya...

TIDUR adalah REZEKI....

TIDUR
is...


warghh...nak tidooooooooo!

5 comments:

Rambut Cacak said...

ni ke keje korg..
aku nk apply gak aa keje sana..

SIOT!!

Mudd said...

wei.. jangan salah faham....tu time lunch mase bulan pose laaaaa..ko ingat ktaorg keje utk tidooo je.....????????

Khalisa Ridzuan said...

aku setuju.aku pun susah nk tido.tp aku rs aku tau ape mslh aku.badan penuh toksin.so once detox,bdn ringan n senang tido.try la detox.maybe bdn rs ringan.or urut buang angin.pergh ringan melayang wa ckp lu.tido smpai pengsan lepas tu.haha

Rambut Cacak said...

hahhaa.. aku dulu penah tido lam toilet.. hee haaa.. toilet opis lama ku cantik.. x busuk cam toilet korg.. hee haaa

Mudd said...

lisa: aku rase aku byk 'serap' angin org la beb...aku kan urut orang.. dem.... kalau aku futsal ke jogging petang tu..mang malam tu aku fengsan...

rambut cacak: tak senonoh tido dlm toilet.yek...