Tuesday, January 17, 2012

Faces of MUDD


Hah... gelak ye.....Well, sapelah yang tak gelak kalau tengok my first photo ni........cause I'm also laughing at that photo..... Since tomorrow am turning 3o...Secret no more.. :P lets scan through all of these photos........ :) Are you ready.......

Form 5... Ish Ish...
Part 1 - UiTM. Adoi.....

On My convocation................


Early years in Mesiniaga..Passport Photo. Giler Happy! :P


 I think on my 27th birthday...

Mesiniaga Kick Off. Mula berjinak pakai make up..
 
Free Make Over at Bobbi Brown. Hmmm...

Photo for FPSO...

License Photo 

Erm... syok sendiri photo? :P

FPSO Emcee Me....



Recently @ Temerloh

At Yuna's previous showcase :)

First time trying that kind of tudung...


Misteri...Nusantaraaaaaaa...


Huhuhu......dah... cukup! Wait till you see my photo on my IC... Macam muka orang lapor diri khidmat negara.. :P I should have taken my photo on each of my birthday... Nevertheless, I really look forward to snap my own photo tomorrow :P As if got so much difference from today... Miaahhahaa..
Bye bye 20s... am joining the '30 carat gold' group.. starting tomorrow..... :)

Alhamdulillah.....

8 comments:

Anonymous said...

muahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahhahaahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!
(gelakkkk guling33) super duper cutesss.

nome said...

wahhhh adik aku ni...sudah semakin gorjes dan gorjes...u mmg cantek la dik!

::farkha|Jabar:: said...

persoalannyer... "email kebenaran" hari tu utk entry yg mane 1 ek? ;p

Teacher Nuha said...

gmbr form 5 tu t'scan gmbr org lain kott

Mudd said...

@anonymous - hamboi...gelak tak hengat.. :P siapakah gerangan anda sbenarnye...huhuhuu
@kak nome - akak.. tu sbenarnye cara tangkapan gambar yg boleh buat muke jadi best je dlm gamba...
@farkha - mcm tak jadi nak pakai....tp tngok le cane...utk projek lain...
@kak nol - wakakakakakakakakakakakakakakaa... kejammmmmmm........ hahahaa....

::saya acu TEDI :: said...

mudd!! kita tak gelak pon masa tgk gamba 1st tu tapi masa tgk terus tercakap "masyaAllah...........hauhuahua!

chopp!! its not pict during ur 27th beday! izit me behind u?! we're having fun at m0nt kiara! Sila recall!! hahaha :P

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

2nd last tuh cun babe!

Mudd said...

@sarini.. ye kat mont kiara..tp kan celebrate bday 3 serangkai.. aku nelly & vessa.. siap pembahagian hadiah bday.... lupakah.. tak ingat ultah yg keberapa je..
@nida alhamdulillah.. thank you nida.. how's your kaki..didoakan bertambah sihat.. amin......