Tuesday, January 3, 2012

Tak Paham

Aku tak paham...
Kau dah berkahwin tapi boleh rindu orang lain?
Aku tak paham...
Kau dah ada anak tapi boleh bermain mata dengan selamba?
Aku tak paham...
Pasangan kau pun macam merelakan semua ni?
Aku tak paham...
Atas dasar apakah perkahwinan kau ni?
Aku tak paham..
Kawan-kawan kau pun boleh subahat sekali?
Aku tak paham..
Kau akui dosa kau tapi kau tetap teruskan lagi?
Aku tak paham...
Aku pun boleh jadi bodoh 'terjun' sekali menyusahkan diri?
Aku tak paham 
Apehal aku nak rasa susah hati & menyibukkan diri?
Aku tak paham 
Kenapa aku sengaja tak paham?

Jangan buat tak paham yang aku nak kau paham yang aku dah cukup paham semua benda yang sebelum ni aku tak paham atau pura-pura tak nak paham...

PAHAM??

(Source of photo: Google Search)
Eh, berapa banyak paham, daaa....

4 comments:

::farkha|Jabar:: said...

paham dan ambik ikhtibar....
jauhi dadah...

Mudd said...

paham.. dadah.. musuh negara..

Muhsin said...

erm? tp sy tak faham .... :) besok min 4 round klcc park

Mudd said...

weyy giler 4 roundddd.......erm..okey boley but with yesterday's pace..hahahaha.. insyaallah..chaiyokkkkk!