Saturday, November 20, 2010

Nabil's Wedding - Final Part (Delayed)

Maximum bersawang entry nih. Event time Aidilfitri, sekarang dah lepas Aidiladha! Omar pun dah dapat title Haji!! ;p Pergh..sure entry ini bakal dinobatkan sebagai entry bersawang oleh blogger AcuTedi 'de Angkasawang' :p Anyways, this event was quite a last minute planning, no cards, no proper invitation. Just via sms & my brother's FB invitation. But Alhamdulillah it turned out quite well, tho both pengantin lewat sikit ketibaannya, diselangi hujan rahmat :) and I suddenly became the accidental Emcee :) The kenduri was held at Kafe D'Manggis. My brother ordered food for 300 pax if am not mistaken, and we had food balance for roughly 100 pax more. Okay la, dapat jugak tapau untuk diri sendiri dan ahli keluarga :) Seriously the food made my day! One of the dessert was kuih batang buruk, gilak ah, batang buruk terbaik I've ever eaten :) I took the whole balance, tak share pun dengan orang lain hahaha. Kesimpulannya, the event was simple and insyaallah penuh keberkatan. Amin. As usual, check out the photos, this time around, sendiri snap, no more photographer :p



My sis berbesar hati menjadi model tempelan :p



This is how it looks like from outside.


Juice Bar :)



The provide facilities for meeting or company function.


Steamboat anyone :)


This is the Manager, alamak, I've forgotten his name..eh.. her...name.. Tett... ;p shh..


Nabil kata tak nak pelamin, so the Manager took initiative to just rearrange the chairs for photoshooting. Hmm, classic, I LIKE :)


Among the earliest! :)


We shared same smile :) Dah namanya cousin,kan..


Ustaz yang dipanggil untuk doa selamat :) Sian dia tunggu lama, siap tak nak tunggu makan sebab ada hal, sib baik tolong tapaukan untuk dia :)


Ketibaan rombongan pengantin :)

7
Meja untuk pengantin & tetamu pihak perempuan :)


Pengantin with Auntie Lin & Uncle Lah. The only wakil from my father's side..


Zara 24-7 nak berkepit dengan Mama dia. Tapi later dia okay :)


Hakim lain pulak, 'mesra alam' :)


My brother in-laws - Abg Adzrai & Abg Adam :) Kesian ustaz kat belakang tu tunggu majlis start kan..


My uncle who came all the way from Bentong. My dear cousin, future doctor, Ihsan, he just got back from Egypt for holiday, later in December dia akan sambung balik..


My uncle with his eldest sister, my mom :) Indeed they have some similarities hehe..


'Ayah Ndak' with his nephew..


Aiman with his girlfriend's mother & sister, memeriahkan suasana..


Candid some cucu-nenda quality time together :) FYI, my mom asked their grandchildren to call her...."nenda"...Well, you're the boss, umi.. haha..


The 'Famous' Five, in Zamilah Clan :)


My dearest niece & nephew - Zara & Hakim, Mok De luf you!


Eh, enter-frame skejap..The food was great! Yummy!


Tadaa...Zahrain Aris Bakti, ex-Mesiniaga colleague whom so happen to be my brother's schoolmate, what a small world :)


'Gang bas sekolah' Nabil :)


The rain was pouring towards the end of the event, hujan rahmat, and luckily ade 'brader payung' tolong hantar para tetamu ke kereta masing-masing. Baikk punye payung dia.. Besar punya!hahaha...


Ehm, pose wajib adik ipar & kakak ipar :)

Haih, now a trio down to duo :( Later...solo!


Yeah, calit sikittt....


Haha, apepun, Brader Payung yang paling berjasa!

p/s: Selesai....phewhhh........

No comments: