Thursday, July 8, 2010

A Date With Mrs. Lisa

Finally, the night that we've been waiting for - Eclipse Premier! Dah la nyaris salah hari! We really thought it was suppose to be on Thursday!! Imagine if we go to the counter and asked for Premier show and the staff replied, "Erm, sorry miss, but the show was last Wednesday." Tettt!!! Mau perang vampire vs werewolf kat umah kita, babe !! ;p Actually, I've bought this ticket for my housemate, siapa lagi kalau bukan Mrs. Lisa a.k.a Pinkjamboo, for her birthday last month. Tak dapat jumpa Edward secara Live, jumpe secara premier pun okay la.. ;p She was so EXCITED! "Babe, I rase macam nak pergi first date malam ni!" Well, literally, it was you first date indeed - first time in your life watching movie with your GIRLfriend, midnight show pulak tu and just the two of us ;p I'm so honored! Anyways, earlier during the day, I was so busy in my office, suddenly she called me up asking why I didn't log in to my Gtalk. "Ada gossip ni," she said. I log in to my Gtalk in instance. "Okay, spill the beans." I really thought there was a hot gossip! Sekali.....
Pinkjamboo: Amboi, bila cakap gossip, laju je log in.tak lah I just nak inform you that I'm going out from office at 3.30pm nanti
madihahmudd: sebab....
Pinkjamboo: nak bersiap la... jumpe edward malam ni....
madihahmudd: BABEEEEEEEEE........u ingat you Kimoraaa??? nak siap awal2???u ingat edward ade ke malam karangg???
Pinkjamboo: mane tau......
madihahmudd: aiyooooo..........u kannnnn.....
Wakakakakka.....Babe...Babe..giler semangatke'vampire'an & ke'edward'an okey...Jacob yang dah lama tak 'panjat' tingkap I pun, I masih cool lagi okey... ;p I really can't imagine, if Rob datang Malaysia....What would happen to you, Babe? ;p Our journey to The Curve, was very challenging. Dengan salah pilihan jalannya, nasib baik Lisa tau jalan-jalan shortcut! Sampai pun quite late. Makanan dah habis! Macam mane korang budget food ni?? Nevertheless, we had fun and enjoyed our outing together. Thanks babe. Care for second round - Breaking Dawn?

Behold! the twilight saga - eclipse. OMG!!!!!! ;p

Haha, we watched a day earlier!

Pose fotogedik utk Team Edward... ;p

Pose perasan utk Team Jacob.. ;p


Thank you to the Twilight Best Malaysia Crew!

Team Edward!

Babe, ni la first time, kita ambik gamba sama-sama, banyak pulak tu.. ;p
Bley la letak kat fridge umah ye...Lalalalalala... I love this photo babe..hehe

Oh, Jacob, lama betul tak panjat tingkap rumah ye. Though, we're not 'imprinted,' ingatku dalam doamu. Wakakakakaka...

Harapan nak 'ajak' Jacob pose sekali, tapi tak kesampaian. Dagu Jacob pun jadilah.. ;)

Gaya macam nak lapor diri pergi keje pun ade ni ;p

Berkenan giler dengan dinding suite ni. ;) Tapi kalau tengok lama-lama bley pitam ;p

A blogger will always be a blogger. Anywhere, anytime & any place ;p Macam tagline 'Super Sleuth- My Friend Tigger & Pooh' pulak ;p

The 'Escalator Pose.' After taking this photo, I took a look back, and spontaneously from the bottom of my sincere heart, I told Lisa, "Babe, You're Hot la!" Terus terkaku minah tu, menerima pujian! Nyaris rabak dress dia. Wakakakakaka...Masa ni tengah misi mencari..makanan...Lapar..

Eleh, baru cakap you hot, terus pose macam artis ye ;p

Our show is at Cinema no. 11. Boleh tak tersalah masuk Cinema, both of us accidentally entered Cinema no. 12, pastu ade seorang perempuan ini, dengan selamba cakap, "I think you've missed your show kot." Kambeng! Ingat cinema tu owned by you? I pay for the tickets also. Sib baik tak spoil our mood. ;(

Our tickets. Tak ada sapa pun yang check! Boleh je nak buat 'keje-keje keji' menyeludup kengkawan ;p But, we're a good vampire & warewolf. ;p Alah, seludup bantal kat luar pun kantoi dengan staff cinema, siap dirampas balik oleh mereka, cet...

This was our 5th attempt to self-taken our picture.
Still blur, nervous to meet Edward & Jacob la ni ;p

Updating her 'Papa' for sure ;)

Exclusive from Twilight Best Malaysia. ;)

The show finished around 2.30 a.m and we arrived home around 3.15 a.m. Sure esok pagi jadi zombie kat office ni. However, as soon as we arrived, I continue watching German vs Spain. Heartbreak match. Nevertheless, we enjoyed the movie, well Lisa enjoyed 'measuring' Edward's face ;p and we like the merchandise ;)

p/s: I give two fangs up for Eclipse!! Awooo!!

4 comments:

Khalisa Ridzuan said...

Lisa is hot! ;p I mean sincerely MRS Lisa le.hehe.3 filem twilight satu pun aku tak penah tgk.hik.blame to KR ;p

Mudd said...

ala ko neh....g bli CD..sempat lagi nak catch up.. ;p

Mrs. PinkJamboo said...

Oh Edward. gagagaagaga......drooling sampai air kuar belambak-lambak! It was 1 of the best night in my life hanging out with U babe! i have 10 best nights, 1 of it was spending time with you! hihhiih...
Cite sgt superbly best.. wayang pun best coz dpt duduk atas krusi ogawa!
nanti i update blog i eh, tapi i nak gambar dari uuuuuuuu...

Mudd said...

awww babe... u jgn la buat i rase terharu smpai tercekik tak tau nak ckp ape.. huhuhu.. yaa u better put your entry as well...huhuhu...