Thursday, December 16, 2010

Lisa & Ocin's Work - My Selection (Part 1)

Salam peeps :)
Saje nak share with all of you hasil usaha my deawest Lisa & Ocin...
These are their raw photos..yet to be edited..
So I picked which one I like......and my personal comment on the photos..
This is one of their pieces of hand work and hard work... :)
More to come...



It's like a 'segerombolan' manusia, nampak meriah, best part ade pasukan kompang yang seragam kat blakang tu...Tergambar kemeriahan ketibaan pengantin lelaki :)


Angel ni describe betapa pengantin menunggu detik itu, hari itu.."Inilah hari kami..." :)


I love candid photos yang nampak sungguh natural...Time ni macam.. the bride said to the groom "I wanted to tell u something (seriuos je)....I LOVE YOU and am so happy, thank you.." Wah..over ke?? adakah saya telah menonton atau membaca terlalu banyak movie romantic comedy????? But to me, when you tell your loved one that you love him/her, unexpectedly...the 'ungkapan' to me more sincere and straight from the heart...... :)


Am focusing at the bride & groom. Tergambar di wajah kedua mempelai...betapa gembira dan terharunya melihat kedatangan & ketibaan kawan-kawan, saudara mara......and automatically, people tak notice sgt org yg tudung hijau... I know korang pun baru perasan 'kehadiran' tudung hijau tu when I mentioned it kan... :)


As I said, I love candid yang so natural..Tak sure memang Ocin instruct them to look right or not, nevertheless, nampak real yang all of them were distracted with something on their right :)


Ahah, love the color, suasana penuh....walaupun maybe it was a lakonan, but their facial expression so pure, not faking, especially budak kecik yang duduk tengah tu.. so cute!


Last but not least, I told Lisa, this is Ocin's signature - Bride & Groom with Kids laying on the bed :) Just, LOVE IT.....

They did took the outdoor photos and I LIKE it so much...not being bias here....but later I will post and share my 'captions' with you guys, ya :) Then you can give your thoughts and opinion too :)

p/s: As I said....more to come..... and this is just...PART 1....

2 comments:

Khalisa Ridzuan said...

ouhhh madihah.thanks sbb buat review.aku nk g tgk hasil keje lisa and ocin nt.tp kene set date dlu dgn kr and lisa redzuan.hehe...share la lagi smntra aku nk jumpa dia tu bole cuci mata dlu kat sini.sbb kat web tak byk sgt.i need moreeeeeeeeee.

pose ats katil tu aku suke.aku nk cmtu gak ;p
hahahha

Mudd said...

hahaha.....sett..bley...nanti aku kuarkan some malam ni... :P tp ni my selection...ocin's selection might be better than mine...tp apepun..aku akn tunjuk nanti.. :)