Tuesday, April 6, 2010

Being Single - The 'touchy' Song

Accidentally listening to this song just now..... The lyrics touched my heart.......

Munajat Cinta By The Rock

Malam ini ku sendiri
Tak ada yang menemani
Seperti malam-malam
Yang sudah-sudah
Hati ini selalu sepi
Tak ada yang menghiasi
Seperti cinta ini
Yang s’lalu pupus

Tuhan kirimkanlah aku
Kekasih yang baik hati

Yang mencintai aku
Apa adanya…

Mawar ini semakin layu

Tak ada yang memiliki
Seperti aku ini
Semakin pupus



p/s: He's somewhere out there, in the meantime, let's live my life to the fullest...Amin.. :)

2 comments:

Khalisa Ridzuan said...

wey bg ah kat gmail. nk dgr.sb aku nmpk ade kawan aku buat status kat YM yg ko bold kan ayat dia tu.haha

Mudd said...

okay.... munajat cinta on the way.. seriyes tak penah dgr?? ala ahmad dhani nyanyi..layan beb..tp org mcm aku layan...dia jadi...lain.. ;p